lördag 5 mars 2011

Epic Adventures

Jag bara älskar spel där man får uppleva ett episkt äventyr. Jag vill ha mer spel som är episka. Och som tur är så är det några på gång detta år. Vi kommer få titlar som 'Might and Magic Heroes VI' (Jag hatar att dom ändrade titeln), 'Dungeon Siege 3' (hoppas att det blir lika bra som ettan. Tvåan var lite utav en besvikelse för mig :/ ), 'Mount & Blade: With Fire and Sword' (älskar M&B), 'Zelda: Skyward Sword' (m-m-m... ett nytt Zelda :D ), 'Elder Scrolls V' (hoppas att Bethesda har fått mer liv i sina modeller. De brukar stirra rätt ut i intet), 'Ocarina of Time 3D' (ryktas om 'horseback sword fights'), 'Paper Mario 3D' (ett nytt Paper Mario i sin klassiska rpg stil), 'Back to the Future' (vad som hände efter filmerna).

Detta kommer bli ett bra år för oss 'Gamers'

Och nu över till en lista med tidigare episka äventyr:
  • Heroes of Might and Magic III
  • Mount & Blade
  • Dungeon Siege
  • Ocarina of Time
  • Paper Mario
  • Monkey Island
  • Grim Fandango
  • Half-Life
  • Puzzle Agent
  • Conker's Bad Fur Day
Jag har säkert glömt nåt...

"Another day, another epic adventure"

4 kommentarer:

  1. Det har jag tyvär inte spelat. Kanske laddar ner det nån gång :P

    SvaraRadera
  2. Nu tycker jag du är riktigt dålig på att uppdatera här =(

    SvaraRadera
  3. sry... Jag ska uppdatera nån gång... När jag har lyckats slita mig från AC2 ;)

    SvaraRadera